Rosor på bredden och på tvären

Rosor på bredden och på tvären

måndag 20 juli 2015

Stort TACK...

... till alla som kom och förgyllde vår dag igår! Det var en lyckad och härlig dag med cirka 200 besökande på Pysseltäppan. Nyfikna och glada människor kom i en strid ström under hela dagen och det var först strax efter fyra som jag fick tid att hämta min kamera för att dokumentera lite. 
Trötta och glada efter en intensiv och rolig dag. Fotograf: Smila Parknert
Genom nybyggda pergolan...

Min underbara dotter som hjälpte till hela dagen med försäljning av lotter, växter och kort.

Smultronstigen som blev klar dagen innan visning.

Ett av arrangemangen med rosor skänkta av våra underbara medhjälpare Lisbeth och Bengt.

Jag hade slängt ihop ett gäng kort till försäljning och vinster åxå och här är några av dem. Det fanns även en hög med julkort som faktiskt sålde över förväntan mitt i sommaren *ler*.










Idag gäller vila och lugn och ro på Pysseltäppan. Många intryck att smälta, dock är det svårt att komma ihåg allt då det gick i ett igår. Vi blev inbjudna att besöka flera av gästernas egna trädgårdar vilket är härligt, nu gäller bara att komma ihåg dem alla *ler*. Återigen, TACK!
/Ann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar