Rosor på bredden och på tvären

Rosor på bredden och på tvären

lördag 16 juli 2016

Älskade rosor!

Inte så många rosor som blommar nu, men här är några av alla 79 vi har nu i alla fall:
Cramoisi Picote

Ingrid Bergman

Compassion

Ingrid Bergman

Chinatown

Pink Grootendorst

Lichtkönigin Lucia
Maidens Blush - har blommat klart nu men bilden följde med ändå :)

Grand Award 
Iceberg

Celina
Königin av Dänemark 
Therese Bugnet

Rhapsody in blue

Luis Bugnet

Belle sans Flatterie

Minette är på väg att kasta in handduken för denna gång....

Blush Rumbler mår inte så bra i år

Munstead Wood
Jag har lagt in bilderna från min telefon via bloggen, och det stör mig ypperligt mycket att det bara är i originalversion man får upp dem, jag satt och klippte dem så det inte kom med så mycket annat, men de bilderna vägrar visa sig den vägen. Teknik - det är inte meningen att det ska vara lätt och tillfredställande inte! Framförallt ska det inte gå snabbt att få något snyggt, tyvärr. (Ja, jag är en latmask! :D )  

Ha en skön lördag! /Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar